Back to overview
Maintenance

LISA2 onderhoud

Sep 25 at 10:00pm CEST  –  Sep 26 at 08:53am CEST

Resolved
Sep 26 at 08:53am CEST

Onderhoud is volledig afgerond. Wij zullen de komende dagen nacontrole uitvoeren. Voor vragen of hulp contact ons support via help@lisahockey.nl of support@knltb.club

Updated
Sep 26 at 07:45am CEST

De migratie is succesvol afgerond. Momenteel wordt er een nacontrole uitgevoerd. Bij een positieve uitkomst zullen de verschillende systemen opnieuw worden opgestart. De volgende update wordt verwacht tussen 08:30 en 09:00.

Updated
Sep 25 at 10:01pm CEST

Onderhoud is gestart, LISA2 (en alle gekoppeld systemen; app, LISATeam etc.) zijn niet beschikbaar, daarnaast zullen bondsnummers en e-mails langzamer verwerkt worden in KNLTB.Club / LISA X. De volgende update zal omstreeks 07:30 donderdagochtend volgen.

Created
Sep 25 at 10:00pm CEST

Woensdagavond 25 september om 22u tot en met donderdagochtend 9u is LISA2 offline vanwege de verhuizing van de database-server. Geen van de applicaties zijn bruikbaar. Dus geen LISA2, uw website niet, LISATeam niet en de app niet.

Daarnaast kan het langer duren voordat een bondsnummer verschijnt in KNLTB.Club en kunnen e-mails die worden verzonden vanuit KNLTB.Club of LISA X meer tijd in beslag nemen dan gebruikelijk.